Sunday, August 29, 2010

Japanistika Vol.1


            Kao sto vidite, danas je nedelja, dan kada moji tradicionalno odlaze na selo, a ja, ukoliko nisam u mogucnosti da im se pridruzim, ostajem u kuci, ne izlazim iz spavacice, naizmjenicno se budim i padam u san prateci dokumentarce na Nacionalnoj geografiji, jedem ostatke hrane od prethodne sedmice, te panicno raspremam posteljinu 2 minuta prije nego sto se vrate i udju na vrata. Probudivsi se i shvativsi da je emisija o uticaju fluktuacije delte Nila na razvoj egipatske drzave zavrsena, te da gledam nesto o vulkanima na japanskom ostrvu i jedem mozda budjavi kolac od prije tri dana, koji je i dalje zapanjujuce socan i mek, dosla sam do sinteze japana i kolaca koja je proizvela krajnje sarenolik, i u nekim trenucima pomalo psihodelican post.
           S obzirom da imam obicaj da moje prijatelje cesto davim sa mnogim aspektima ove drzave, te da su samo prevrnuli ocima i rekli  joooooj saznavsi ovu tematiku, promocurno stavljam numeraciju u naslovu, jer ce ovakvih postova biti jos i nikako me ne mozete sprijeciti u tome:) Woohoo za slobodu govora!

 Wagashi, tradicionalni slatkisi povezani sa ceremonijom pijenja caja


Kampeto, presovani obojeni secer, preteca wagashi-ja

Japan je uvijek imao posebnu kulturu pakovanja, pocevsi od viseslojnih i kompleksnih haljina gejsi do poslastica u masovnoj proizvodnji. Oslanjajuci se na prirodnu inspiraciju, origami tradiciju ili jednostavno modernu psihodeliju, pakovanje i ambalaza dostigli sasvim novi nivo...

Pasta od rize i crvenog pasulja sa aromom sakura lista


Sasa dango, neka vrsta ustipka umotana u list bambusa
 
Smjesa od kaki voca oblikovana kao plod ili cvijet
 

Mizu-yokan poslastice,  by Kogetsu


Set za olovke..cokoladne pahuljice dobijate ostrilom..awesome! , by Hironobu & Sato

Klasika, sest  hitokuchi (zalogaja), by  Higashiya

  

Monaka, tradicionalni slatkis oblikovan kao kikiriki, iako nema nikakve veze sa istim


by Heidelberg

Furoshiki nacin pakovanja

Kolacici , Hato Sable


I kao savrsen primjer da nijedna zemlja nije savrsena, prilazem najnormalniju japansku reklamu za slatkise koju sam uspjela da pronadjem na youtube-u, a koja je opet, cudna i blago jeziva.


3 comments:

  1. Joooooj je tradicionalni japanski izraz oduševljenja koji se koristi uz čaj i kolačiće kao dodatak njihovom savršenom sklopu kako bi se dočarao gorko-slatki doživljaj.
    Uz prevrtanje očima željno čekam Vol.2

    ReplyDelete
  2. Point taken.
    Tako mi i treba kada ubacujem edukativne sadrzaje.

    Cause it's a bittersweet symphony, this life.....

    ReplyDelete
  3. You do know, lot of shit about the Japanese culture, tantrums, people and customs. Interested in moving to Japan or what??

    ReplyDelete